מקלב: "הגיוני יותר שהליכוד ישב בקואליציה יחד עם גנץ מאשר אנחנו"

אסתי פלד No Comments on מקלב: "הגיוני יותר שהליכוד ישב בקואליציה יחד עם גנץ מאשר אנחנו"

"אנחנו עסוקים כרגע בחיזוק גוש הימין ולא בשום שאלת חיבורים, המצב נזיל מאוד וחושב מאוד להגדיל את הגוש", כך אומר ח"כ אורי מקלב בראיון ל'מהדורה המרכזית' | על נשות הפרובוקציה: הכותל כסמל של העם היהודי שמאחד את העם היהודי זה לצנינים בעיניהם הם מנסים להפוך אותו לזירת התגוששות" | האזינו

אורי מקלב צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אורי מקלב (דגל התורה) התראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על האפשרות לישיבה משותפת עם גנץ, הליכוד, גוש הימין ונשות הפרובוקציה.

קואליציה עם גנץ: "לא הייתה שום הסתברות לתמיכה כזו או אחרת בגנץ, החיבור בין גנץ ללפיד אינו חיבור טכני אלא חיבור של מצע ורעיון משותף, אין לנו שום סיבה לא להמשיך את התמיכה שלנו בראש הממשלה".

המצב מאוד נזיל: "המצב הפוליטי ומה שיקרה בתוצאות הבחירות מאוד נזילות, אילו דברים שיכולים להשתנות ולכן אנחנו לא עסוקים בכך אלא רק בחיזוק גוש הימין, כל התרחישים האלה שלא מציאותיים".

חלק מגוש הימין: "המצג הזה שנשב עם גנץ באם לא יקים את הרוטציה, זה עיסוק מיותר, יהדות התורה לא עתידה להתחבר למפלגות הללו, כולנו רוצים להגביר את הכוח של גוש הימין שיוכל להרכיב ממשלה חזקה".

הליכוד עם גנץ הגיוני יותר: "מדוע מגיעים עד לחרדים לבדוק האם יתחברו עם גנץ, קל יותר להגיד שהליכוד עצמו יתחבר עם גנץ זה תרחיש הרבה יותר הגיוני ואנחנו עדיין לא מתעסקים בו מכך שאנו עסוקים בחיזוק גוש הימין".

נשות הפרובוקציה: "כל המאבק בכותל זה לא כאלה שמעניין אותם התפילה בכותל או החיבור לירושלים, אלא הכותל כסמל של העם היהודי מקום שמאחד את העם היהודי זה לצנינים בעיניהם החיבור של העם לכותל ומנסים להפוך לזירת התגוששות".

האזינו לראיון המלא:

צילום: פלאש 90


0 תגובות